Kariera

Specjalista ds. obsługi biura kancelarii

Kogo szukamy?

Poszukujemy sympatycznej i dobrze zorganizowanej osoby do prowadzenia sekretariatu naszej kancelarii. Do obowiązków należeć będzie przede wszystkim:

  • zapewnienie kompleksowej i profesjonalnej obsługi sekretariatu
  • zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów
  • zarządzanie pocztą przychodząca i wychodzącą
  • fakturowanie
  • obsługa gości kancelarii
  • dbanie o wizerunek kancelarii: estetykę sekretariatu, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych
  • zaopatrywanie kancelarii we wszystkie materiały niezbędne do jej funkcjonowania
  • wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego

Nasze wymagania

  • doświadczenie w pracy biurowej, mile widziane w kancelarii prawnej
  • wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS OFFICE
  • bardzo dobra organizacja pracy oraz szybkość, rzetelność i dokładność w działaniu
  • umiejętność ustalania priorytetów i prowadzenia kilku zadań jednocześnie
  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym
  • mile widziane prawo jazdy i własny samochód
  • wysoki poziom kultury osobistej, komunikatywność, samodzielność, zaangażowanie

Co oferujemy?

  • zatrudnienie na podstawie umowy cywilno-prawnej lub umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu
  • pracę w prestiżowej kancelarii prawnej
  • komfortowe środowisko pracy
  • bezpłatny parking podziemny
  • dofinansowanie do karnetu sportowego

Czujesz, że to Ciebie szukamy?

Wyślij CV na mail: praca@kpr.pl

Czujesz, że
to Ciebie szukamy?

Wyślij CV na mail: praca@kpr.pl

Pozostałe oferty pracy

Aplikant/ka adwokacki/a

Katowice

Aplikant/ka adwokacki/a

Asystent/ka prawny/a

Katowice

Asystent/ka prawny/a