Należymy do
Należymy do Ally Law

Jakość

Mogą być Państwo pewni, że nasze usługi prawne zostaną wykonane z taką samą rzetelnością w dowolnym miejscu na świecie. Państwa satysfakcja to nasz priorytet. Opiera się on na konkretnych standardach obsługi klienta opracowanych w porozumieniu z radą konsultacji z klientem.

Nasza grupa kancelarii prawnych reaguje szybko i jest nastawiona proaktywnie.

 

Naszym celem jest odpowiadanie naszym klientom w ciągu jednego dnia roboczego za pośrednictwem preferowanych przez nich środków komunikacji. Jesteśmy też dostępni po godzinach, gdy zajdzie taka potrzeba. Mamy także zawarte niezawodne porozumienia dotyczące wsparcia awaryjnego, które gwarantują, że nasi klienci otrzymają potrzebną pomoc we właściwym czasie nawet wtedy, gdy ich główny partner będzie niedostępny lub poza biurem. Nasi globalni prawnicy biegle władają językiem angielskim, a nasza zawsze aktualna i dostępna witryna internetowa zawiera szczegółowe informacje na temat naszych kompetencji oraz pełne dane do kontaktu. Priorytetem naszych kancelarii jest zrozumienie specyficznych celów każdego klienta oraz szukanie możliwości udzielenia najwyższej jakości porad prawnych, które przyczynią się do jego sukcesu.

Nasza grupa kancelarii prawnych pracuje nieustannie nad planowaniem, zarządzaniem i dostarczaniem wartości.

Oferujemy sesje poświęcone planowaniu przed rozpoczęciem działania, by mieć pewność, że rozumiemy cele klienta, jego oczekiwania i kryteria osiągnięcia sukcesu. Zapewniamy także pisemne potwierdzenie dotyczące zakresu usług, szacunkowej wysokości wynagrodzenia oraz wydatków i sposobu fakturowania. Nasze kancelarie mogą przedstawiać Państwu regularne sprawozdania na temat postępu prac w dowolnym formacie i z dowolną częstotliwością wskazaną przez klienta. Nasze kancelarie oferują także szereg alternatywnych rozwiązań dotyczących wynagrodzenia, które pomagają powiązać podjęte przez nas prace i ich rezultaty z kluczowymi czynnikami sukcesu naszych klientów.

Struktura naszej grupy kancelarii prawnych jest tak ukształtowana, by zapewniać stale wysoki, globalny standard jakości wykonywanych usług.

Nasze kancelarie zainwestowały w systemy technologiczne umożliwiające świadczenie najwyższej jakości usług prawnych naszym klientom. Jesteśmy przygotowani na to, by spełnić szczególne wymagania każdego klienta w zakresie procedur komunikacji i fakturowania. Stosujemy zasady, które pozwalają na ochronę wrażliwych informacji klienta oraz efektów pracy przed katastrofami lub nieuprawnionym dostępem osób trzecich, a także umożliwiają odtworzenie kontaktu z prawnikami w sytuacjach awaryjnych. Każda z naszych kancelarii zobowiązała się stosować wszelkie obowiązujące standardy etyczne oraz kodeksy postępowania prawników. Nasze kancelarie posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności z tytułu prowadzonej działalności tam, gdzie jest to w zwyczaju.

Prosimy o pisemne oceny, które mają zmierzyć poziom zadowolenia ze skuteczności i wydajności. Taki system informacji zwrotnej umożliwia naszym kancelariom zajęcie się wszelkimi ewentualnymi problemami i rozwiązywanie ich. Żadna globalna kancelaria prawna ani dostawca usług prawnych nie traktuje satysfakcji klienta bardziej poważnie.

Państwa satysfakcja i wkład są dla nas bardzo cenne. – Kliknij tutaj, by otworzyć formularz oceny jakości usług.

 

Niniejsza strona używa plików cookies. Klikając "Akceptuję" lub korzystając dalej z serwisu, wyrażają Państwo zgodę na Politykę Prywatności i Politykę cookies "Adwokaci i Radcowie Prawni" Izabella Żyglicka i Wspólnicy spółka partnerska.

Akceptuję