Zadaniem Autoryzowanego Doradcy jest przygotowanie przedsiębiorstwa do wprowadzenia jego akcji do obrotu na NewConnect i bieżące doradzanie w czasie funkcjonowania na rynku spółki publicznej.
Jako Autoryzowany Doradca proponujemy Państwu następujące usługi:
- Obsługę prawną procesu przekształcenia w wybraną formę prawną – spółkę akcyjną lub spółkę komandytowo akcyjną.
- Badanie stanu przedsiębiorstwa (audyt i badanie przedinwestycyjne – due diligence) wraz z analizą stanu prawnego spółki.
- Strategia rozwoju firmy z uwzględnieniem wprowadzenia akcji spółki na NewConnect wraz ze strategią ochrony praw dotychczasowych akcjonariuszy.
- Identyfikacja odpowiedniej formy sprzedaży akcji.
- Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do pozyskania zewnętrznego finansowania (sprzedaż akcji) – publiczny dokument informacyjny.
- Przeprowadzenie sprzedaży akcji.
- Przeszkolenie Zarządu oraz wskazanych przez Zarząd kluczowych pracowników Zamawiającego w zakresie regulacji oraz standardów obowiązujących na NewConnect, ze szczególnym uwzględnieniem obowiązków informacyjnych.
- doradztwo w zakresie funkcjonowania spółki na alternatywnym rynku obrotu „NewConnect” i wypełniania obowiązków informacyjnych po pierwszym notowaniu akcji.
Zwracamy uwagę, że zgodnie z Regulaminem NewConnect Umowa z Autoryzowanym Doradcą powinna przewidywać wykonywanie przez niego obowiązków przez okres co najmniej trzech lat od dnia pierwszego notowania instrumentów finansowych danego emitenta w alternatywnym systemie obrotu.